A good day

Idag har varit en bra dag. Började dock med filmkunskap 8.15. Men då vi bara kolla på film var det helt okey. Efter det ett långt hål så jag och Challe käka frukost i stan. Det var mys och vi fick även pluggat lite filosofi vilket var välbehövt enför nästa lektions seminarie. Det visade sig gå ganska bra. Efter skolan stekte jag lite pannkakor till mig och syrran som är sjukis. Det blev lite oc, promenad och träning. En bra dag helt enkelt.

1 April idag, 2 månader och 2 dagar till studenten. Men trots denna dagen har ingen kunnat lura mig. Inte ens försökt. 1 april är inte lika kul som det var när man var mindre. Då lurade man folk till höger och vänster. Mina skills har försvunnit.

Nu ska jag sova, GOD NATT!
                                                                                                          image75


Kommentarer
Postat av: kurris

jag håller med :( ingen lurades idag.. SNYFT

2008-04-02 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0