Another weekend went by

Helgen till ära har jag i princip inte gjort något alls. Ingen utgång denna helgen blev det men det blev jobb 8 h igår och även lite städning. Dagen till ära har jag tillägnat vårt "läxprov" i psykologi. På vårt förra prov "glömde" han att ta med poängen på mina två sista sidor av provet, vilket gav mig ett annat beyg än vad jag skulle få. Tack och lov att jag räknade själv kan man säga. Vad är egentligen ett läxprov? Hans vanliga prov var typ 5 sidor, betyder det att detta är typ 2,5? Jag orkar helt enkelt inte plugga. Men då jag redan gjort allt annat man kan göra för att fördröja tiden återstår pluggningen ändå. Ska ut och springa en runda om en stund också har jag tänkt. Träningen måste igång nu, eller hur Charlotte? Den ska vara effektiv och ge snabbt reslutat, right?

Våren är officiellt här och snart är det dags för Göteborgstripen med en del av favoriterna. Det ska bli kul-kul-kul. För packningstips besök Brangzor.....

Det känns som att kroppen nu har sommarlov men hjärnan har stannat kvar (eller försöker i alla fall) i skolan och vet om att vi ändå har sjukt mycket kvar innan hjärnan också kan ta lov. Det är en månad kvar till balen och 1,5 månad till studenten men vi har 7 stycken stora saker kvar i skolan......


image82

You just have to love it! <3

Kommentarer
Postat av: kurre

7?!??!?! nu börjar jag nästan gråta. TOOOO MUCH!

2008-04-27 @ 15:31:59
Postat av: lixi

snart favvorit i repris i lix casa!!

2008-04-28 @ 22:55:51
Postat av: jossss

Ja snart snart:D Love it!

2008-04-29 @ 14:08:31
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0