Att vara snäll - underskattat?

Idag har jag varit duktig och varit ute och sprungit. Sjukt härligt väder att springa i. Inte som i söndags när det var motvind, då var det jobbigare.

Det har blivit lite genomgång av novelanalysens olika delar till Svb - analysen imorgon. Jag har även fått ett tecken på att mitt jobb inte glömt bort mig helt. De ringde precis och sa att jag antagligen kommer börja om någon vecka. Lite helger och även efter skolan. Ska bli sjukt skönt med lite pengar i plånboken igen.

Ikväll blir det Greys och det nya programmet "Sverige pussas och kramas". Ska vara något humorprogram med Johan Glans, Björn Gustafsson mf. Det verkar kul så jag ska ge det en chans.

En sak jag har tänkt på är att vara snäll. Att vara snäll är sjukt underskattat tycker jag. Någon som håller med?
Det finns så många som är snälla, men uppskattas det igentligen?
Kiss and hug


Kommentarer
Postat av: Kim

Är man snäll riskerar man att utnyttjas ganska mycket, vilket kanske inte är jätteskoj. Tråkigt att folk inte är trevligare mot varandra bara, kunde vart nåt det.

2008-04-03 @ 22:17:17
URL: http://kimzor.blogg.se
Postat av: brängz

josse är snällast och vi uppskattar alltid henne

2008-04-04 @ 09:20:24
Postat av: BBBbbb

(typ halva min kommentar föll bort:P) hihi (L)

2008-04-04 @ 09:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0