En helt vanlig måndag

Helgen bjöd på mycket trevligheter. Det blev även en lååång helg vilket betyder att det även blev utgång på måndagen. Projektarbetsfirande. Äntligen är arbetet inlämnat och jag känner mig sjukt befriad. Det känns som att om man har fixat det kan man fixa allt. Det blev iaf firande på lilla torg med några classmates. Sjukt trevlig stämmning var det. Efter lilla torg drog vi till donkan och sen hem och sen iväg till Thomas på kvällen för att fira lite till. Visa var "gladare" än andra. Det sjöngs Spice Girlslåtar och spelades "Absolut 99 hits", togs roliga bilder och det försördes lite träningsmaskiner. En helt vanlig måndag helt enkelt.

Fredagen bestod av jobb och sen mys hemma hos Jessica med Caroline. Lördagen började hemma hos Charlotte för att sedan bära vidare till Ivans place där det var 18-årsfest. Vi kom till ett ställe fullt med dräggiga pojkar höhö! Har någon hört uttrycket less is more? :P Vi intog köket, hittade tacos och sen var vi nöjda och letade oss in bland resten av folket. Efter några timmar hos Ivan och drog jag och Karin och lite boys till B&B. Det var trevligt och kvällen blev lyckad måste jag säga.

48 dagar kvar!

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0