Festligheter

Fredagen var egentligen planerad som en lugn hemma kväll framför en mysig film och lite popcorn men det slutade som vanligt med att det blev en utekväll istället. Kan helt enkelt inte hålla mig hemma en fredag. Det blev en sjukt lyckad kväll, verkligen asså. Har nog inte haft så roligt på länge. Vet inte om det var musiken, lokalen eller  sällskapet, men troligtvis var det en blandning. något som var mindre kul, eller inte alls kul var att jag satt på södervärn i 40 min inatt helt själv. NOT a big fan!

Idag skiner solen något sjukt så jag och mina girls åkte in till stan en sväng för att ta en glass och myysa i solen. Ett par solbrillor hade suttit fint men dom tog jag sönder påväg till busshållsplasten. Det är mycket skickligt må ag säga då min väg till bussen består av max 70 meter. Bra Josefin, bra.

Frågan är hur man ska spendera denna kväll, något tips någon?

image77 


Kommentarer
Postat av: rabarberpaj

och var är bilden på mig ncncncn

2008-04-19 @ 20:57:12
Postat av: josse

vilken ? den ballögda? haha

2008-04-19 @ 21:06:00
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0