Framtidsplaner - ? = huvudvärk!


Har försökt titta igenom alla kataloger jag fått hem under årets gång på högskoleutbildningar men det är ju förgäves. För det första vet jag inte riktigt vad jag letar efter och för det andra känner jag inte att jag orkar plugga vidare direkt. Men samtidigt känner jag att jag inte vill stå där till hösten arbetslös och utan något att läsa. Pank och utråkad, inte någon dröm precis. Har jobb nu men man vet ju inte vad man gör till hösten. Jag avundas alla de som vet vad de vill göra i framtiden och de som har full koll på läget. Det hade jag velat ha! Om det är någon som har ett bra tips på vad jag hade passat att jobba som får ni ju gärna hojta till!

Regn, dö! Det är dagar som idag man önskade att man inte var singel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0