Hårt slit, hemskheter och nyfunna ord

Lördagen och söndagen bestod av  hårt slit och hemskheter. Lördagskvällen började med att jag desperat försökte få mig en blund innan jag skulle jobba. Det var tydligen omöjligt och det slutade med att jag låg i 2 h och tittade upp i taket. Efter detta begav jag mig till jobbet för att jobba mellan 23 - 06.45. Sjuk press och slit och vid 4 kände jag mig ganska snurrig. Men allt löste sig och jag fick träffa allt och alla människor. Jessica kom och hälsa på men även massa andra dreggiga människor. Jag fick en överdrivet stor skylt där det stod "ny på jobbet" och den var verkligen jätterolig att kommentera angåg de fulla dreggiga männsikorna som släntade in mellan 3.30 - 5.00. Det tackar jag dem för. Wiho.

Samma kväll hände andra hemskheter som inte kan mäta sig med det överstående. Skönt att Basti mår bra nu iaf. Blev sjukt orolig. Speciellt imorse när vi hade möte 8.15 om vad som hänt. Trodde det hade hänt något värre. Men som tur var hade det inte det. Nu återstår det att de vad som händer.  

Efter skolan kämpade jag och Charlotte för att få ihop något till vårt arbete om kulturmöten. Vi fick ihop 1 av 3 sidor om man inte räknar med sida två som bestod av sjukt oseriösa ord och meningar i storlek 50, (många av dem påhittade). Vi var mycket off-sociala. Det blir spännande för de som hittar det vi skrev ut då vi glömde hämta papperna. Nu måste vi slå våra off-hjärnor ihopa innan kl.21.00 för då ska detta seriösa arbete vara inlämnat. Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0