Party, sova, jobba natt...

Igår sa jag officiellt upp mig från konståkningen. Dags att göra något nytt. Så efter 10 års träning är det slut. Men men måste erkänna att det har itne varit lika kul denna sista tiden som det varit tidigare. Kan bero en del på att jag fått problem med knäna osv, men man kan inte hålla ett intresse uppe hela livet så jag kände att det var dags att sluta.

Gårdagen bjöd även på fest i höllviken med Jessica och Caroline. Blev trevligare än vi förväntat oss måste jag säga. Roliga männsikor, bra musik och bra sällskap helt enkelt. Jag stör mig på att gatubelysningen inte har uppfunnits i höllviken än. Kolmörk och svinkallt. Vi hade planer på Shakespare men det blev inte så. Lite olyckor hit och dit ledde till att vi stannade på festen.

Idag har jag köpt tyg till min balklänning. Det blev ett silvergrått tyg. Det ska bli tjusigt!

Ikväll eller i natt får man säga kan ni finna mig på Stortorgetsgatukök där jag kommer stå och sälja mat. Jag är just nu väldigt trött efter gårdagen och känner att jag lider av sömnbrist. Hur ska jag orka? HAr ni vägarna förbi kan ni ju alltid komma in och beställa något så jag kan visa mina skills.

Nu får jag väll sova en blund om jag ska klara av att jobba. God natt.


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

nawwwwwwwwwwwwwww:( jag kommer kanske på visito sexyy;)

2008-04-05 @ 18:16:07
Postat av: Jessicaaapessica

taaack för igår:)

2008-04-05 @ 18:20:09
Postat av: josefin

Tack själv hunny!

2008-04-05 @ 18:28:46
URL: http://josefaaaajn.blogg.se
Postat av: Annica

Måse lägga till attt de måste vara saknaden av "oss" de gamla i gamet som du sakna.. våra tränihngar va roliga och saknas även från min sidan o även de andra .. Tror ja!!.. hihi....

2008-04-10 @ 20:52:12
Postat av: josefin

Annica: Haha jag verkligen! Det var mycket roligare då, saknar också det! Men nu är det slut på den leken, iallafall för nu:)Känns som lite ensidig träning nu:/

2008-04-10 @ 20:54:47
URL: http://josefaaaajn.blogg.se
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

2008-05-22 @ 15:13:11
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0