S:t Petri 100 år

Idag har varit en rikigt mysig dag. Den började med sovmorgon och sedan en cykeltur till skolan. Skolgården var fylld av cheerleaders och elever som skulle fira att Petri fyller 100 år idag. Vi hade en skattjakt men frågan nog alla har slällt sig var, VAR är skatten och VEM fick (får) skatten? Skattjakten gick i alla fall ut på att man skulle samla ihop så många saker på en lista som möjligt och visa upp dessa inför domare Alice. Vi tillverkade en pyramid av x antal klassmedlemar, varav en var jag, en hejarramsa till Petri, gruppuss med 4 tjejer (deltog), en målad Petriflagga och en massa klädbyten(där jag också deltog). Annat vi skulle hitta var ett kärlekspar, en kanot, en man med skägg, en nyckelpiga, langarvodka, 3 liten havsvatten mm. VI fick ihop en himla massa poäng, över 1000p till och med.

Sen blev det blått ris, blå fil och "tårta" i matsalen. Wäääck! Fattar inte att folk verkligen åt detta. Efter "maten" blev det tal och annat i aulan, vilket var något av ett sömnpiller. Fick sms av Emma med en massa ZZZZZzzzzzZ och Lisa snarkade i mitt öra.

Sen blev det promenix i det fina vädert in i stan med miss Lisa aka Lixi för återlämning av en klänning och köp av en annan samt jobbhunt åt Lix. Sorry Lixi men vi får hålla lilltårna. Sen tog vi en glass för att dränka Lisas känslor samt fira hennes avklarade teoriprov. Congraaaatss! Det blev mycket snack om allt och inget, festplaner och boys...! Sen tog jag cyklen hem igen för att senare sticka och sola. Min bild på friskis äger ALLT!

Kisssses

Kommentarer
Postat av: LIXI

det var myyyys att dränka mina jobbsorger/fira teorin! och någon annan hade storshoppat på JC...COOLIZ!

2008-04-22 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0