A day off

Idag tog jag mig friheten att vara hemma! Mestadels för att jag endast hade en lektion på 55 min, samhälle. Sov länge istället och det var myyys. Sen blev det filmtajm med systrar i jeans och lite fika på det. Fick även gjort lite svenska och sånt roligt.

Nu är det inväntan av Greys som gäller <3 I lovee it!!

Snart är det helg vilket bjuder på en massa firande av Madeleine som blir 19 bast. Middag, utgång, laserdome = FUN. Själv har man 240 dagar kvar till sin egen födelsedag MEN jag är en glad 18 åring och längtar inte direkt efter min 19-årsdag. I helgen blir det även jakt på studentklänning/balklänning. Måste bestämma färg, utseende och allt, svååårt.

Längtar något grymt efter att åka utomlands. Vill tillbaka till Bulgarien och framåt till Ayia Napa. 

image40  image41  image43  
                           image44     image45      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0