Back on track

Jag har varit off ett tag, I know. Men nu är jag tillbaka!

Helgen bjöd på mycket trevligheter. På fredagen blev det middag och singstar hos Maria och efter det slagt. Det blev en mycket trevlig kväll. Dagen efter blev det filmkväll med Jessica vilket var myyys. Jag är även tillbaka på träningen nu och känner mig duktig. Blir sjukt rastlös av att inte röra på mig.

Dagen bestod av att göra vår film till en ny Oscar. Synd att vi klanta till ljudet bara så nu måste den fixas ytterligare en gång. Filmgala på tisdag kl 18.00 - Petris aula. Vill ni komma, skriv det så fixar jag in er!

Klassresa! Prag blev det tyvärr inte, men kanske Göteborg eller Stockholm? Tycker verkligen vi ska åka någonstans innan avslutningen.

I helgen blir det À près-ski på Amore! Men vad ska man ha på sig? Skidstav i handen och liftkort runt halsen?

Vad är grejen med att köpa varandra på facebook?

Kommentarer
Postat av: kurre

vad är grejen med att jag inte ens NÄMNDES i detta nlägg? *BESVIKEN*

2008-02-07 @ 17:52:41
Postat av: josefajn

I helgen blir det À près-ski på Amore MED Karin!..........

2008-02-07 @ 17:57:06
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0