Everyday needs a purpose

Idag vaknade jag tidigt och cyklade till banken med mamma och tog ut pengar som jag tydligen hade på ett konto som öppnats för länge sedan. Nått miljonkonto, men där var dock inte en mille utan 1080 kr. Om man hade öppnat ett sånt kunde man ha vunnit en miljon men det hade jag inte gjort. Men men jag säger inte nej till 1080 kr. Mer än ett studiebirdag, yeaah.

Efter detta tog vi oss hem, fiskade upp syrran och åkte till Helsingborg för att sälja min jacka. Där fiskade jag in 1000 kronor till och mamma fick 150 kronor för bensin. Jag köpte även ett linne för 50 kronor som var supersött. Efter en runda i helsingborgs stad som inte är alltför stor blev det lite fika hos mormor och morfar i lund där vi även fick en dvd som deinte använde. Den ena dvd:n åker in på mitt rum Wiho. Ikväll blir det filmmys med the Holiday. I love it!


 

image35

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs @ lund ;)

2008-02-19 @ 16:30:23
URL: http://liix.blogg.se
Postat av: madde

vilken välgörennhetsTV du har fajn ;)

2008-02-20 @ 15:19:34
Postat av: fajn

I sure do!!

2008-02-20 @ 17:14:43
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0