Hollywood nästa!

Då har man den senaste 1,5 h genomlidigt en filmgala. Den var kul och så men vår film....Jag och Lisa grät av nervositet och skratt. Palla att zoombi - filmen var precis innan våran! Men men vi är nöjda! ÄLSKA Julia och Romeo "petri vs borgar" the movie. Varför vann inte den lixom, vad är grejen med det? En dag kommer den bli känd och vinna över alla andra filmer som någonsin gjorts. Jag tror helt enkelt att världen inte är redo för våra film ännu (med ett undantag från s3b som gillade den) Har alltid sagt att våran klass är högt utvecklade.

Nu har jag en filmanalys och ett samhällsprov kvar, en alla hjärtansdag och sen sen sen ÄR det LOV! I'm loving it. Nu ska jag studa, BYE!

image30

Kommentarer
Postat av: lajsa

jag ska överklaga.
zombie sög!
han skulle inte struntat i simskolan!

2008-02-13 @ 19:41:26
URL: http://liix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0