Hot dejt

Dagen till ära vaknade jag tidigare än vanligt, nämligen 10.15 för att senare träffa min heta dejt i stan. Det blev fika och en sväng shopping, mys mys. Vinden tog i ovanligt mycket och jag och min dejt konstaterade att det hade utvecklats en orkan light!

Jag med min träningsverk och fötter med skoskav tog mig till en kall ishall för träning.

Kvällen bjuder på Let's dance. Synd är dock att Måns har gjort en Josefin i repris, nämligen stagedivat och fått hjärnskakning. Whyyy?
Kvällen har även bjudit på trevliga sms och underhållning.

image38


Hälsning från Bad Gastein - "Ett litet lejon! Det lilla lejonet är packat!"

Kyss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en sjukt HOT date med god fika och halsduksjakt!

2008-02-23 @ 10:01:09
URL: http://liix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0