Look for the girl in the red hat

Söndag, inte vilken söndag som helst, utan en söndag som man slipper ha ångest över. Det är ingen skola imorgon. Underbart. Men samtidigt oroar vi oss över att skolan snart är slut och över att ta studenten (även om det ska bli en underbar dag) . Vi vill inte gå i skolan men samtidigt vill vi, är det inte konstigt? Idag är det 106 dagar tills studenten, tills den 3 juni. Sen är det hej då Petri -> hej ? "Men livet är inte de dagar som går de är de man minns".
Idag har jag tagit mig samman och sökt jobb. Det behöver jag. Ska söka fler imorgon och sen är det bara att vänta på svar. Jag har även sett på en av alla de filmer jag köpte igår. Elizabethtown. Very sweet. Älskar slutet!


image33

Kommentarer
Postat av: Anonym

min favvofilm :D:D:D
i luuuuv it, undrar hur många gånger jag sett den. mvg i filmkunskap!!

2008-02-22 @ 17:47:48
URL: http://liix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0