Lov

Nu är det LOV!

Jag och Lisa har varit dagisfröknar idag, vilket vi klarade mycket bra. Vi lånade två små barn från förskolan till vårt psykologiarbete. Vi blev omtyckta delux och de ville inte vi skulle gå. Yeah!

Sen blev det en snabb sväng i stan, där jag blev kär, flera gånger om men ja, jag blev kär. Sen skulle jag cykla hem i en iskall motvind, då jag numera cyklar fram och tillbaka överallt. Som madde sagt, trampa luften ren. Men dock utan I-poden då den nog också frusigt mycket. Den är orörlig och har varit så förlänge nu. I want you back.

Ikväll tillbringas min kväll framför tvn och let's dance! Myyskväll.. Hade dock varit mysigare med någon att toffla med, men som jag sa igår på vår allahjärtansdagdejt så är jag en glad singel just nu. Men återfall kan aldrig skada?

Jag har även sålt en jacka, kom pengar, kom! Helsingborg på måndag!


image32

(vill ha min hund nu!)

PUSS


Kommentarer
Postat av: kurris

vad/vem blev du kär i?:D

2008-02-16 @ 16:45:37
Postat av: madde

är inte det där babsan? :S

2008-02-16 @ 17:36:05
Postat av: fajn

ett par skor:D och nej det där e itne ens samma sort! Håll dig till din mops! :D

2008-02-16 @ 17:42:27
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0