So put your new dress, your goggels and your highest heels on!

Igår började kvällen hemma hos Ivan med Karin mf. vilket var mycket mycket trevligt! Vissa saker blir aldrig uttjatade som Grace Kelly, och då menar jag inte låten i sig utan när den sjöngs av en person i sommaras. Asball! Och nej jag ska se till att du inte hittar något att tracka mig för :D Efter några timmar hos Ivan tog vi oss med taxi till Amore för lite Á pres-ski. Jag var utrustad med goggels, benvärmare och en ny klänning kvällen till ära. Ryktena hade sagt att där skulle finnas snö på stället men det enda vi fann var en isklump vid entrén. Minnena därfifrån blev dock få. Hann hälsa på lite nära och kära och ta några turer på dansgolvet men sen tog jag och Karin på oss ett uppdrag vilket jag tycker vi klarade finfint om vi räknar bort de långa minuternas väntan på Branges trappa då vi låst oss ute. Fan vad rädda vi var då med dig på ovanvåningen! Man kände sig ganska hjälplös. Men allt ordnade sig tillslut ! Älskar er, älskar oss!

Idag har varit en mycket mysig dag. Har invigt mina solbrillor för året och tog en promenad i solen. Myys!
Lite plugg och one three hill är vad jag ägnat mig åt. Nu är det middag på menyn!

PUSS

Kommentarer
Postat av: CAROLINE

Grace kelly is the shit!

2008-02-10 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0