Valentine's day <3

Vad är kärlek?
När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka,
när du fnissar som en liten flicka.
När man känner nåt man can't deny,
when the eagles fly over mountain high.
När all oro är som bortblåst och försvunnen,
när Simba återvänder i Lejonkungen.
När man bara drar ett lik för att slippa krångla,
min pappa är rik, vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut,
då ser man galen ut.
Det hör egentligen inte hit och höra,
det är bara en grej man kan göra.
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång,
och vi satt på en parkbänk, jag var kär,
hon drack rom.
När Elin sa att jag var den vackraste som finns,
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv,
våga chansa och se hur det går.
vad är fegt, vad är mod?
What is love?
Baby don't hurt me, don't hurt me no more.
(Björn Gustavsson)


Tack för en trevlig singel á la "sex and the city" kväll! Den bästa alla hjärtans dag ever haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA,jag har även skådat detta och det med elin är lätt bäst!

2008-02-14 @ 23:17:52
URL: http://jeesicaan,blogg.se
Postat av: fajn

nä lätt "min pappa är rik, vill du hångla?"

2008-02-15 @ 00:03:12
URL: http://josefaaaajn.blogg.se
Postat av: Caroline

asså okej att man tycker björn gustavsson är ball för de är han, men detta är ju sådär överskattat.
det är bara för att det sänds på melodifestivalen som folk som inte ens tycker de är kul är tvungen att tycka de. så HA HA

2008-02-15 @ 20:18:09
Postat av: josefajn

en dag ska han gifta sig med mig!

2008-02-15 @ 20:21:48
URL: http://josefaaaajn.blogg.se
Postat av: Caroline

OJDÅ ännu ettt bevis. Lite extra rolig blir han för att han är snygg också va?

2008-02-15 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0