16 grader

Ekonomin är på topp! Jag har inte spenderat ett öre detta året! Att det bara har gått 3 dagar hör inte till historien...!
Att det snöar utomhus är ju trevligt men kallt, för kallt! Man fryser så fort man lämnar huset, men även inne i huset! Senast jag kollade på termometern visade den chokerande 16 grader! Inte konstigt att jag fryser! Det faktum att jag tittade på bilder från Bulgarien idag fick mig att frysa ännu mera! 

Brange är äntligen hemma från sin trip till Brasilen och är antagligen brun som en pepparkaka nu! Wäh! trist för då kommer man känna sig blekare än blekast! Men det ska ändå bli kul att träffa alla ingen imorgon @ Emmas place!!  Hoppas på party! Men först blir det en runda till stan!

Igår var jag en Bitch!

Love Fajn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0