18.55

Idag blev det lite stan efter skolan med Madde,Challe och Karin (lite Lisa). Det va trevligt då vi fyndade billiga öronhänge och även en inte lika billig present. Good work! Till Maddes förtjusning använde vi även hennes presentkort då hon inte ville ha det kvar. Ett minus går till hon i kassan, sjukt sur.

Behöver inte oroa mig för mitt tal idag som ska vara klart imorgon, då jag fixade det igår, vilket är sjukt skönt. Har träning ikväll men har inte varit där på ett bra tag p g a min olycka men nu känns det mest som jag inte orkar gå dit.

Fick en livsrapport av Caroline idag från Val thoréns. Hon hade det tydligen UNDERBART som hon uttryckte det. Hon var på väg till after ski och jag satt framför tvn och titta på Gilmore girls. Livet är bra orättvist ibland. Någon som pratar mycket om skiiii är Braaangzor, allt från beslutsångest om skidjacka till outfitt på A pré SKI. Det är dock långt tid tills dess men jag förstår dina problem;) Ingen Val AUXEN blir det på torsdag så nu är det tänkt att dagen till ära ska gå till projektarbetet. We'll see about that!

Dagens lätt roligaste var en berättelse om ett badkar!


Kommentarer
Postat av: brangz

det är viktiga saker!

2008-01-29 @ 20:30:23
URL: http://brangzor.blogspot.com
Postat av: fajn!

I knoow:D

2008-01-29 @ 21:21:05
URL: http://josefaaaajn.blogg.se
Postat av: Anonym

vems blogg är DÖD nu? :P

2008-02-03 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0