Addiction ?

Gårdagen bjöd på en trevlig och mycket rolig kväll hemma hos Baltzar. Mycket trevliga pojkar med mycket ovanliga samtalsämnen. I like. Blev tillfrågad allt från en falafeldejt till en sushidejt. Who can turn that down?:) Vissa tyckte att Vall Åsén var ett mycket finare namn på den kommande studiedagens resa. Men vem säger emot?

Några timmar, många skratt och en visklek senare tog jag taxi hem till min då efterlängtade säng. Detta hände mig medan andra missade sin buss och fick vandra runt i genom stan för att hitta ett place to sleep. Skadeglädjen är den sanna glädjen. Jag fick även en inneboende på mitt golv. Inte varje dag det händer.

Idag var jag på bodybalance med mamma, Molly och My. Det var uppiggande och man kände sig mycket duktig efteråt, trots vissa konstiga och omöjliga övningar. Tränaren var vältränad, yuuum!=)

Tänka sig hur många avsnitt av Sex and the City man kan se under en dag. Jag har upptäckt att jag endast har en skiva kvar av hela boxen. Addiction?


/ LOVE J


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

så du räknar inte med balsam som ovanliga samtalsämnen? haha

2008-01-13 @ 20:07:56
Postat av: fajn

Jo det syftade jag på ! hahahah

2008-01-13 @ 20:11:36
URL: http://josefaaaajn.blogg.se
Postat av: Mudd

låna mig första sexskivan!!!!

2008-01-14 @ 10:52:23
Postat av: The unreal adult

Hemskt hur man kan gotta sig åt en sån stackare :(

2008-01-14 @ 22:21:39
Postat av: den inneboende

Nej du borde känna sig mycket stolt över en sådan tuff människa på ditt golv:O

2008-01-15 @ 13:05:33
Postat av: Julia

Jag trro ja vet vem den vältränade tränaren är;) Najs najs!! Haha

2008-01-31 @ 11:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0