Carpe diem

Denna helgen har varit otroligt lugn, vilket den också skulle vara. Kände inte direkt för utgång efter förra helgens bravader. Det har blivit en hel del tittande på konståknings EM. Men även cykling i orkan till videomix, hyrde film och cykling i ännu värre orkan tillbaka.

- Var det inte denna videomix där det var ett stort rån precis?
-Ingen aning.
-Jag lovar den såg ut precis som denna.

Sen blev det filmmys @ my place, fruktsallad och annat.

sis: Denna chokladsåsen funkar inte (suttit länge och försökt få ut nått)
dad: Jag kan hjälpa dig! (tar en massa chokladsås på sin egen tallrik)
sis: Men vad GÖR du?
dad: Jag skulle bara se om den funkade!

Sen blev det lite Filippa Bark och sådant. Sjuk humor verkligen men jag gillar det!

"Du vet vad carpe diem betyder va?", "nä, vadå då?", "Men shit, fånga dagen!", "hur ska jag veta det?", "det ska man veta, allmänbildning!"


Idag har jag jobbar med projektarbetet! Det går långsamt men framåt. Plus till mig.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser lite dissningar lite här och där, den anonyma personen är mycket ledsen och kan inte hjälpa att den är oallmänbildad:( Och din farsa körde den härligaste kommentaren på länge!hihihihi

2008-01-27 @ 21:56:16
Postat av: Anonym

Förlåt anonym men jag var tvungen! Ja för det gjorde han haha

2008-01-27 @ 21:58:09
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0