Hej hej Monica?

Ytterligare en skoldag har gått och idag började jag min sista termin med en lektion filosofi och efter den slutade jag även min dag. Jag, Madde och Emma gick en sväng i stan och sen stack Emma hem och jag och Madde tog en  välförtjänt fika. Vi stötte på ett gäng killar som kom fram och sjöng "hej hej Monica" för oss och var allmänt läskiga. Jag slände ur mig en kommentar och enligt Madde har jag blivit bra på detta på sista tiden. Det är alltid kul att höra!

Jag har jobbat med mitt projektarbete idag också, känner mig motiverad på nått sätt. I brist på annat skulle jag tro. Igår fyndade jag en massa smycken för endast 0kr och jag känner mig mycket nöjd. Jag såg även klart de två sista avsnitten av Sex and the city. Nu känns det tomt och jag vill ha en ny box.

Idag blir Josefin lite fattigare då hon ska betala in första delen av sin resa. Känns hårt men samtidigt, vilken resa vi ska få. Can't wait!

Ser fram emot helgen. Fredag blir det kb och lördag fest @ jonnes place? Får även heja på Jessica som ska tävla och säga hejdå till Caroline som åker till Frankrike.


Dream catch me when I fall...

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej snäckan!
När tävlar Jessica man kasnke ska kika lite???

Puss

2008-01-15 @ 17:48:46
URL: http://loulou5.blogg.se
Postat av: Anonym

11 halv 12 någon gång på lördag och 9 på söndag!:P

2008-01-15 @ 17:50:54
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0