Män borde kopplas?

Dagen började med att jag gick upp klockan 6 för att gratta min mamma som fyller år, vilket jag tyckte var väldigt snällt då jag började skolan kl 9. Hur det slutade med att jag en kvart innan lektionen började kom på att det kanske var dags att cykla är en annan femma. Jag cyklade fortare än aldrig förr och kom i tid vilket var bra då vi hade ny lärare och allt. Blev dock störd av en massa onödiga kommentarer dagen igenom, vilket är tråkigt.  Men men, dagen blev bara bättre när jag fick höra nästa nyhet. Men kul henne får man ju säga. Men för mig känns det som ett fett Quoi?

Min, Maddes, Karins och Emmas redovisning ska nog bli bra med en blandning av "män i koppel", kommenterar som "kvinnor är också människor" och "om kvinnan är två meter från spisen är hon på flykt". Dessa fina citat tackar vi Axel för. Vår redovisning om feminismen kommer att regera.

Ingen filmkunskap idag heller då läraren är sjuk, undrar vad som kommer hända med filmgalan? Lisa och jag blev iaf glada över att sluta tidigt. Dagen har även bjudit på samtalsämnen som, hur många i klassen som strulat med varandra, hur många isåfall och om man kan räkna på handen hur många på skolan man strulat med. Jonne tyckte dock vår klass var en aning incest. Men han har ingen talan!

Snart är det träning!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0