Nytt år, ekonomisk?

Jag har pratat länge nu om att börja blogga! Mycket snack, liten verkstad! Så istället för att bara prata om det ska det nu bli en av 2008:s nya sysselsättning. Så här Karin, kommer min blogg!

Igår firades NYÅR med bästa vänner genom god middag och efterrätt hemma hos mig och sedan bar det vidare till fest hos Maria! Kvällen bjöd på mycket roligheter där en del var mycket otippat, samt ett tidsschema och en regelbok som var allt bortom normalt.! Från att ha tyckt att nyår är en överskattad dag, blev jag faktiskt possitivt överraskad, vilket är toppen! På morgonen vaknade jag upp tätt intill någon, vilket var trevligt, men personen var inte riktigt den jag drömt att det var, Förlåt Carro Haha!

Nu när det ett nytt år, en ny början och nya saker att uppleva! Jag har därför bestämt mig för att ändra på en del! Bland annat ska jag försöka bli ekonomisk! Jag hade senast jag tittade 61 kr på mitt kort, vilket gjorde mig ytterst deprimerad! Jag tackar mamma för att hon bidrog med en liten slant då det blir svårt för mig att överleva på 61 kronor i en hel månad.
 Jag ser fram emot nästa månads lön samt studiebirag!

Det bästa med året 2007 måste jag säga har varit min resa till Bulgarien, en av de lyckligaste stunderna i mitt liv. Jag har även funnit många vänner och förlorat några. Något jag är riktigt glad över är att vi tjejer i klassen träffas allt oftare och det är alltid lika kul ! (L) Våra kvällar är en tradition jag inte vill bryta.! Tack även till Jessica och Caroline som har fått stå ut med mycket!

Puss Fajn!





Kommentarer
Postat av: Jessicaaa

Mycket vacker blogg:) lycka till med ekonomin;)

2008-01-01 @ 16:46:38
Postat av: lajs

faajn då! välkommen till bloggvärlden ;)

2008-01-01 @ 16:51:04
URL: http://liix.blogg.se
Postat av: Madd

Its so bright and pink :)

2008-01-01 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0