Svart kofta sökes!

Igår var det Kb och middag @ Emmas place som gällde! Det blev en riktigt nice kväll med allt från "jag har aldrig" till avslöjade hemligheter. Om hemligheten var något jag ville veta eller inte är frågan, men nu förstår jag iaf varför personen ifråga inte berättat den själv. Även om jag tycker att den kanske borde gjort det!

Väl på Kb blev det mycket dans och roligheter. Man fick höra en del annorlunda raggningsrepliker, varav en kille använde sig av, "äger du stället?"! Jag kidnappade Benne och han fick bli min låtsas pojkvän i 2 min! Tack! Dansen tog kol på mina stackars fötter och inte nog med det dyker Madde upp och talar om att vi måste springa till bussen för att inte missa den sista skulle gå om typ 10 minuter. Så jag tog av mig skorna och sprang för mitt liv. Väl springandes tappar jag då min kofta såklart! Och lönt var det att komma på det när man väl sitter på bussen. Så hittar du en svart kofta på vägen mellan Kb och Möllevångsgatan så kan du väl slå en pling;)!

Ikväll har Fajn varit kulturell i Danmark och sett på balett, nötknäpparen! Blev positivit överraskad faktiskt. Isgatan som täckt hela malmö idag gjorde det dock svårade att ta sig dit. Funderade ett tag på om man skulle på sig skrillorna och åka dit på dem, för att kompensera för träningen jag missade igår. Det hade blivit ett ordentligt pass det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0