The Final Countdown

Imorgon börjar sista terminen på gymnasiet, vilket jag tycker ska bli både roligt men samtidigt tråkigt.

Var och sa hejdå till Julia idag då hon reser till Spanien imorgon och ska plugga där i 5 månader. Hoppas du får en jätterolig resa, men kommer sakna dig 

Igår bokade jag, Jessica och Caroline resa till Agia Napa. Längtar till värmen och allt en solsemester innebär. Så i år är det min tur att snacka om Agia Napa hela terminen! How does that sound? =)

Ikväll har jag varit på bio med samma tjejer och sett "Good luck Chuck". Helgalen film, som fick en att skratta. Ett bra avslut på ett mysigt lov. Nu är det skola som gäller och det får mig genast att tänka på mitt projektarbete som jag inte börjat på! En bra idé kanske? Måste börja i veckan annars får jag panik!!

Nu ska jag sova God Natt!


image2

Kommentarer
Postat av: Madde

va det ett dolg elakt budskap där? :P by the way, thats my hotel!

2008-01-07 @ 16:21:38
Postat av: Ayia-Kim

Bra val för resa! Vilket datum åker ni? :D

2008-01-08 @ 22:43:44
Postat av: Fajn

Vi åker den 11/8 :D

2008-01-09 @ 14:27:23
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0