I make things happen

Jag är riktigt nöjd med mig själv nuförtiden. Jag tar tag i saker och får saker att hända. Jag har i dagarna skrivit in mig på intensivkurs på Erikssons trafikskola. Jag har nu fått en gäng med lektioner uppbokade och har kommit igång med min teori. Helnöjd Josefin. Eftersom jag börjar köra imorgon med körlärare Jan, var jag ute och testa bilen med pappa idag. Jag hade inte tappat något sedan augusti förra året. Great!

Jag har även varit på jobbintervju idag på Ljungens camping som gatukökspersonal. De gillade mig och mina erfarenheter så det vill jag ska börja jobba där. Det är då ett sommarjobb och håller på fram till början på augusti. Frågan är nu hur jag ska parera mina tider på Stortorgets gatukök. Jag har införskaffat mig ett sommarkort för 450 kr, så nu har jag 50 resor för nio kronor styck att åka för i hela skåne + helsningör. Båstad? och i så fall vilken dag?

Jag är en glad Josefin dessa dagar=)

Now, Bed time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0