En del av mitt hjärta kommer alltid slå för er!

Idag har jag gått mina sista steg på S:t petri skola. I alla fall som elev. Jag har träffat mina bästa klassisar, haft min sista mentorstid och min sista avslutning i aulan. Det känns bra men samtidigt lite tomt. Nu måste man verkligen börja göra något med sitt liv. Jag har ett jobb och nu ska jag ta körkort. Jag har även bokat min teori idag så nu får jag börja plugga också.
Efter skolan idag blev det fikamys i stan med tjajorna. Tappa dock mitt örhänge. Inget är på min sida nu för tiden. Ber om ursäkt om jag är en glädjedödare i många lägen, men jag är inte på topp just nu. That's why. Ikväll ska iaf humöret stiga och jag ska till Etage med lite girls. Det ska bli bra för vi är bra. Fy fan vad vi är bra!





S3B - En del av mitt hjärta kommer alltid slå för er!



Kommentarer
Postat av: brangz

Jag kommer sakna dig josie! det är NOT OK att försinna från varandra nu, vi ska leka vidare <3

2008-06-13 @ 12:21:07
Postat av: josie

jag kommer sakna dig med Brangs MEN som du sa är det inte okey att försvinna. Vi ses SNART igen:D <3

2008-06-13 @ 14:45:19
URL: http://josefaaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0