People always leave

I onsdags blev det mys med Madde och Emma hemma hos Emma som hade gjort fint med ost och kex och annat gott. Det blev mycket snack och mys. Det slutade med att jag bet Madde i läppen. Vad hände? Sen blev det Etage där vi hittade Krissan, Miccan och lite andra. Jag och Emma hamna på bild. Denna gång blev den faktiskt lyckad måste jag säga. Kvällen blev bra och helt lagom. Fick dock gå ut med hunden kl 4.30 på morgonen vilket inte var lika populärt. Sen fick jag gå upp kl 7.30 för att då stack alla till jobbet så då var man hundvakt igen.


 
(Etage)


Helgen har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Lön om två veckor. Kom nu tack! Ikväll blir det avsked av Karin med de andra chicksen för hon ska till Norge....Tell my Whyyyyy? Nä men du får det alldeles säkert jättebra. Men kommer sakna dig Kurrrriii. Love you!


Vad händer på midsommar? 

   

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0