Sex and the city

Lång tid har gått sedan det förra inlägget. Börjar bli dålig på att uppdatera här. Midsommar var trevlig med middag först  hemma hos mig med lite chicks. God mat och trevligt sällskap slår aldrig fel. Sen bar det av mot festen. På södervärn springer jag till bussen ( jag fick springa fortast för att de ansåg att mina skor var lättast att springa i). Så var inte fallet eftersom jag ramlade en meter framför bussen, skrapar upp båda knäna och får hål på strumpbyxorna och vrickar foten så den blir helt svullen och blå. Busschauffören var snäll. Han väntade, gav mig plåster och sårtvätt och tyckte synd om mig. I like. " Spring aldrig till bussen, det kommer en var tionde minut" . YEAH rigth. Jag springer alltid till bussen. Det är mig grej. Kvällen blev iaf kul med nytt trevligt folk. Jag blev buren igen. Det börjar bli en tradition på midsommar. Kanske för att jag alltid skadar mig då. Varför är en bra fråga.

Dagen efter vaknar jag upp med en blå och extremt svullen fot som jag inte kan gå på. Men det värsta är att jag ska jobba. Jag ska öppna på jobbet, SJÄLV. Mamma fick köra mig till jobbet och jag haltade runt på en fot och var sjukt stressad. Jag råkade hälla ut ca 100 grader varmt vatten över samma fot jag tidigare stukat och det blev en pankaka av det helt. Så idag sitter jag här med en stukad fot med brännskada på. I like (NOT).

Igår blev det en mysig kväll med min chicks. Vi gick och såg Sex and the city, jag, maddi, challis och lixi. Den var över förväntan bra. Då hade jag också höga förväntningar från början. Den var alltså SUPER. En riktig må bra film. Den fick en att få en och annan tår i ögat, ett och annat leenade på läpparna och massor av skratt. Man blev en hel del lovesick. kärlek kärlek kärlek.

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0