Student och valpägare. Kan det bli bättre?

Då har det gått några dagar sedan studenten och dessa har både varit bra och mindre bra. Somliga inte alls bra, andra jättebra. Studenten var en underbar dag. Vädert var på topp, kunde inte varit bättre, klassen var snyggare än någonsin, alla var glada och vi tog STUDENTEN. VI började med en mysig champagnefrukost i Slottsparken för att sedan gå runt i stan och vissla och vara glada. Sen blev det lunch på Gränden med klassen vilket var myspys. Sen blev det fotografering med klassen på skolgården. Efter det var det inväntan av utsläppet som väntade. Efter en ratad spexfilm, mycket skrik och glädje och några signerade studentmössor senare gick vi ut på trappan. Vilken underbar känsla, vilken stämning vilken dag. Sen var det flaktur runt i stan vilket var sjukt ball. Synd att vår klass inte kan samsas om musiken bara. Väl hemma var det en supermysig samling av vänner och släkt. Det var mycket god mat och dricka och jag fick en massa presenter, pengar, blommor och gosedjur. Toppenkväll! Efter detta bar det iväg mot Luftkastellet med kära Jessica och Caroline. Det var också mycket trelvigt även om man var lite trött vid det laget.

Dagen efter var konstigt till en början. Förstod förtfarande inte att jag tagit studenten. Inte ens när jag och Madde stod på Borgarskolan och tittade när Miccan gick ut förstod jag att det hade jag gjort dagen innan. Tror inte ens jag insett det nu. Men iaf så bjöd onsdagen på fyra trevliga studenter och utgång på Kvällen. Tack till Ellan som sålde sin biljett till mig. Hade sjukt kul på Amiralen, well iaf tills jag skulle gå. Var nått otroligt laddad. Men batteriet ladda ur i ett nafs.

Torsdagen bjöd även den på student. Denna gången hos Simon i Smygehamn. Det var mysigt att komma ut på landet ett tag och inte tänka på allt, utan bara vara. Kul att träffa sina barndomskompisar. Då förstår man hur fort tiden har gått och hur gammal man faktiskt hunnit bli.

Igår, fredag, var jag och familjen och hämtade vår efterlängtade valp. Efter mycket namnvelande ska den nu heta Hobbe. Han är det sötaste man kan tänka sig. Jag kan sitta och titta på honom i en evighet.

   

Idag har jag jobbat i en evighet känns det som. Ikväll blir det lite fest hos Jesper med Kurry. We have a lot to talk about. Imorgon blir det mys med Jessica och sedan tjejkväll med mina "gamla" klasstjejer. Great!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0