Studentens lyckliga dar

Dagarna denna veckan har flygit förbi. En underbar vecka som spenderats med underbara människor. Brännbollsturnering mot borgars tjejer som vi såklart vann. Sen på kvällen blev det grillning med klassen och några naturare. Torsdagen bjöd på målning av lakan till flaket, uppladdning i slottsparken och sedan utsparkslekar. Det var kulkulkul. Myckaet bad mycket ägg och mjöl. KUL helt enkelt.

I fredags blev det studentfest hos Christian med Kurrrii vilket var skoj. Lite för mycket vin dock vilket förstörde resten av min kväll och även andras. Fy på mig typ. Kvällen slutade med gråt i ett rum hemma hos Benne på hans 18 årsfest,. Inte var helt lyckat. Allt blev uppklarat dagen efter i alla fall och jag fick ett trevligt besök. På kvällen blev det turkiskt bröllop med familjen vilket var annerlunda men kul.  Igår, söndag, blev det stranden med Caroline, som jag inte träffat på för länge. Det behövde vi. Som sagt veckan har bjudit på mycket.

Idag och igår har jag hjälpt till hemma och fixat inför studenten som är IMORGON. Oh happppy day. Dagen som vi väntat på sååå länge nu känns det som är här. Samtidigt känns det som vi nyss började ettan, visst?

Måste passa på att säga att dessa tre åren av mitt liv har varit de absolut bästa. Har funnit så många nya underbara vänner. Inte kommer jag släppa taget om er bara för vi slutar skolan. Imorgon ska vi fira något fruktansvärt. Det är pirrigt och jag längtar.

Vem kommer skrika högst på trappan? JAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0