The first thing on my mind

Söndagen bestod av trevligt besök av Jessican min som ville titta på Hobbe. Sen blev det god fika ute i det nya uterummet. MYS. Efter det var det catch up med tjejerna i klassen. Vi åt middag på Mando och det var mysmysmys. Mycket snack och sånt trevligt.


   


Igår var jag ensam hundpassare enda tills klockan 15.30 och det var itne lätt kan jag säga. Hobbe var ganska pestig igår. Han bet mig på X antal ställen, bla i läppen. Men det gick över och sen blev han istället hängig istället och börja hosta och hicka så vi trodde han blivit sjukt eller något likande. Men nu mår han bra i alla fall och idag har han varit riktigt duktig.



The first thing on my mind when I wake up, and the last thing on my mind when I go to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0