A reason to dress up!

Veckan som har gått har varit en mycket ansträngade vecka. Inlämingar, prov, läxor och annat. Men när fredagen var över var man friiii. På fredagens lista stod först; köpa linsvätska, låna böcker om islam till svenskrapporten och sedan hem, äta och träna. Det två första sakerna var mycket roliga måste jag säga. Biblioteket kommer nog snart skriva upp mig på nån lista för konstiga personer värda att ha koll på, då jag lånat dessa böckerna tidigare.

Kvällen bjöd iaf på trevligheter då jag först begav mig till Carolines place med Jessica för lite förfest med slutdestination Buddha. Mycket trevligt ställe faktiskt.. Även om där var lite väl mycket folk kanske. Träffade lite nära och kära och andra.. Hälsade glatt på två tjejer jag inte kände. Trodde det var två jag träffade i Bulgarien i sommars men nej, de kände bara Jessica. Dagens miss! Jag och Madde försökte fiska till oss jobb på Jc och Charlotte bjöd upp mig till en säng på ovanvåningen via sms. Detta missade jag dock då jag inte hade mobilen på mig.

Påväg hem blir jag hungrig och jag och Carro dumpar Jessica och går för att besöka Emma på Mc donalds. Efter detta upptäcker vi att bussen inte går förrens kl 3.50 och vi blir inte lika glada. 50 min på Gustav är inte jättekul klockan 3 på natten. Men vi gick tillbaka till Emmas för lite värme. Där träffade vi på ett sär som störde hela kön med sitt säriga beteende. Fråga mig inte vad han höll på med. När vi dödat tiden satte jag mig ensam på bussen hem men fick besök av Timmi efter en stund, vilket var trevligt.

Lördagen bestod av mycket vila och en runda i stan med syster. Det blev ett par skor på inhandlingslistan och en trevlig fika på ett av vår stads många Esspresso house. Vi kom fram till att det ligger typ 8 stycken bara runt gågatan. Jag bojkotta halva "andra chansen" men det bästa var endå att Carola inte gick vidare. Att Nordman gick vidare däremot var ju kul för honom men vad är det för en låt haha? Kul för tjejen som får brinna upp en gång till iaf.

Idag är det söndag och Josefin måste plugga. Hon har kommit på att det är ungefär 1,5 vecka tills hennes projektarbete ska vara inlämnat. Underbart! Även rapporten ska in nästa vecka, så idag är ingen trevlig dag.


     


Kommentarer
Postat av: jesssssssiosicaaa

HAHAHAH go josse, du gjorde kvällen bästa iaf! charmiga bilder *-)

2008-03-09 @ 13:29:51
URL: http://jeesicaan.blogg.se
Postat av: Caroline

kulkul kväll

2008-03-09 @ 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0