dresshunting

Vaknade imorse efter en underbar natts sömn med lukten av nybakade muffins. Mums vad gott det var. Sen begav jag och mammi oss ner i stan för jakt efter ett mönster till balklänningen. Vi hittade ett fint ett som vi ska ändra om lite. Ska nog ha en lite champagne- eller cappucinofärgad klänning. Hittade ett par skor till balen också som var jättefina. Har även en studentklänning färdig. Wiho, I'm good. Det bästa av allt är att jag fått mamma att sponsra med klänningar, skor och balbiljetten. Underbart.

Kvällen har jag lite ägnat åt att försöka hitta en ny mobil. Så om någon har ett tips på en bra fin och relativt billig mobil så SKRIV!

Nu ska jag sova, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0