En dans på glas

Gårdagen bjöd på en lång runda i stan med Charlotte, Karin och Emma. Emma stack dock efter en stund. Jag och de återstående 2  spanade efter den perfekta presenten. När vi inte kom på något bestämde oss för lite Ben and Jerry's glass. Tack till Charolttes vän i kassan. Sen kom vi tillslut på vad presenten skulle vara och gick på jakt. Jag hade skoskav och Karin hade en tung väska. Brange tyckte vi mest gnällde och det gjorde vi kanske. Efter vi funnit den nu perfekta presenten satte vi oss i mitten av hansa gallerian och började tillverka vår kreation. Efter ett tag kändes det som vi bodde där. Vi sprang några i taget från affär till affär medans någon satt krav och tillverkade. Det var skoj. Resultatet blev enligt oss strålande personligt och finfint.

Det bar av hemmåt och jag fixade det sista med presenten, klädde om till min party outfitt och gav mig iväg för att träffa Karin på bussen. Vi var efterlängtade vid vår ankomst då vissa höll på att svälta ihjäl. Det bjöds på god mat, gott bål, god efterrätt och annat smått och gott.

Sen bar det av till Lilla torg och sedan vidare till KB där kvällen avslutades. Kb var trevligt som vanligt och där var kul folk och bra musik ( imellanåt inte! ). Dansandes på glas med trevliga vänner och andra var ett trevligt slut på kvällen. Ingen stagedave denna gången, vilket var skönt. Trevligt att sova hemma och inte i en säng på akuten. Fann blodspår på vagnen jag slagit huvudet i och jag undrar om det inte var mina asså. 
     image46    image47


Kommentarer
Postat av: Slynan

Det var ju skit att jag skulle va sjuk då :(

2008-03-02 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0