Nostalgi

Idag har dagen bestått av en härlig sovmorgon, en lektion i skolan och projektarbetesplugg. Känner att jag börjar få grepp om det hela nu, vilket är skönt.

Av någon anledning började jag kolla igenom gamla bilder jag lagt ut på bilddagboken. Så kommer man till bilderna sommaren 2006. Känns sjukt konstigt hur saker och ting har utvecklats. En fråga man ställer sig är varför? En bild säger mer än tusen ord som man brukar säga, men den bilden säger kanske ingenting längre....eller sommaren 2007, Bulgarien och alla minnen.

Things doesn't always turn out to be what you thought they would.


Inatt drömde jag om studenten. Kom tyvärr försent till min student och missade hela tillställningen. Hoppas det inte var en sanndröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0