Oh yes, NOT!

Nu är det äntligen helg, äntligen fredag efter en vecka som har varit hemsk i skolan. Jag har haft något fruktansvärt mycket att göra. Alla prov, läxor och projektarbete. Idag skulle vi ha läxförhör/prov i religion och då slänger läraren fram en bild på overhead och säger: "använd nu era kunskaper ni fått under kursen och koppla till bilden, ni har en timmer på er". Woho, oh yes, NOT! Varför gör lärare så? (Charlotte kan svara iaf) Jag är trött på skolan och allt vad den innebär, utom mina classmates så klart. Jag längtar officiellt till studenten och till sommaren. Det innebär sol, cypern, frihet och en hundvalpis. Det ska bli great. Har i för sig en göteborgstrip att se fram emot om några veckor. Det ska bli kulkul.

Min ekonomi är i botten känns det som. Balbiljetten på 560 kr ska betalas, studentbiljett 120 kr, balklänning, studentklänning och skor till detta ska inhandlas, göteborg ska betalas och säkert en massa annat jag inte tänkt på. Jag hoppas i alla fall att de som ska på Petris studentfest ska till Luftkastellet och INTE till chokladfabriken. Varför vill man dit lixom? På sin student?

Här sitter jag med min filosofiuppgift om fotbojor. Om det är ett roligt fredags nöje eller inte kan ju disskuteras. Men nu måste den göras för den ska in innan 12 idag.  Rolig, not.

Medan jag gör detta glassar Carro runt i Thailand och Jesscia "glassar" runt hemma med feber. Madde lämnar snart landet och flyr till Italien. Att du får en gratis resa vid denna tiden på året det kallar det riktig tur. Vill bara bort jag med. Charlotte har klippt lugg och blir kallad alla möjliga saker, men jag anser det vara mycket fint.

Utanför mitt fönster kör glassbilden förbi. Trodde inte dem fortfarande existerade.

Clark - Whatever


Kommentarer
Postat av: Jeeeeeesica

I (L) FEBER

2008-03-28 @ 22:43:54
Postat av: caroline

saknar dig

2008-03-29 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0