Party on a fridaynight..

Kvällen bjöd på en trevlig fest hos Moa ute i västra hamnen med Jessica och Caroline. Sjukt fin lägenhet hade hon, med havsutsikt och allt så det blev mys mys med trevligt folk, musik och kortlekar med tusen regler. Där var planer på Kb men allt blir inte som man tänkt sig men friends goes first! Vaknade i natt av att jag somnat på mobilen. Sjukt obekvämt.

Imorse tog jag och Jessica och till träningen där det inte var någon tränare på 45 min, blir så irriterad. Sen blev det powerwork till bussen. Good work.

Här kommer lite bilder från kvällens äventyr


image58 image62
image59 image61



Ikväll blir det melodifestivalmys och Sanna Nielsen borde vinna.

PUSS

Kommentarer
Postat av: craoline

fyfan för den bilden. Klassiska leendet som inte fungerar.

2008-03-15 @ 21:18:52
Postat av: Stureplansprofilen

Fan vad top notch killen med tofsen och skjortan är! Bara steker!

2008-03-16 @ 16:45:52
Postat av: Din tråkiga vän!

ihhh taaack

2008-03-16 @ 18:17:14
Postat av: din tråkiga vän 2

jaha där försvann min kommentar men okej fortsättningen lyder.... (L) jag lovar att jag ska skräpa mig nästa gång!

2008-03-16 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0