Student 2008 countdown

Idag är det exakt 3 månader till stundeten, dvs 91 dagar. Nedräkningen har börjat för idag kom våra STUDENTMÖSSOR. Dem var vita och fina precis som det ska vara och inga fel hade gjorts, yes.

Igår blev det firande av Madeleine igen. Vi var nämligen på Lazerdome. Har aldrig varit där innan men det var riktigt kul måste jag säga. Man kände sig som man sprang runt i ett dataspel och sköt hej vilt. KUL! Sen tog vi en promenad till Gustav, donkan och åt lite glass. Påvägen dit hade vi olika bets för oss. Om du simmar i kanalen så ska jag...osv. Det blev dock inget med detta. Vi fick nya vänner på donkan. En hade en trevlig skorpion som han tyckte vi skulle känna på. Det ville vi inte. Efter en glass, lite störd intigritet och ett besök och lite pojkar från petri begav jag mig hemåt. Helgen var mycket lyckad.

Nu ska jag försöka plugga

image49image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0