Känn ingen sorg för mig Göteborg..

...för jag har ju tjejerna kvar i Malmö.

I natt har jag sovit lika gott och länge som en 18-åring som varit på Parklane i en vecka....TACK för en minnesvärd resa darls! Har verkligen haft jätteroligt. Saknar götet gör man en aning, men er får man i alla fall träffa imorgon och det är snäppet bättre!

Det är omöjligt att ta upp allt roligt som hänt denna resan men höjdpunkterna ska jag helt klart ta upp.

Kommer ni ihåg:


När Madde frågade om vi snart var framme, när bussen rullat i 2 min?

När vi kom fram till "hotellet" och trodde vi skulle bo i de skabbiga barackerna?

När ingen ville ha den enda sängen som inte var en våningssäng?

När alla ville ha min säng, den enda som inte var en våningssäng, för att ni kom på att man sov som en gud i den?

När vi upptäckte att "lisas" säng var en soffa?

När jag glömde andas när Charlotte pratade i telefon?

När Emma slog huvudet i en brevlåda och fick åka ambulans?

När vi stod på VIP-listan på Deep (23) i Göteborg och hade en underbar natt?

När vi hittade ett gäng Göteborgsbrats som bjöd på skumpa och jordgubbar?

När vi kom in VIP på Parklane (22) och hade ytterligare en kväll med riktigt flyt?

När vi alla villa ha likadana klännigar?

När Emma snarkade som vågor och fick spasmaanfall?


image89

image90


TACK TJEJER!
Love


Kommentarer
Postat av: Cecci

Verkar verkligen ha varit en kul resa! Oih vad jag skulle vilja fara med vännerna någonstans. NU.
När jag var på sprotolvet på playa, var vi 4 brudar och en kväll hade även vi oxo alla samma klänningar :P

2008-05-04 @ 21:19:51
URL: http://vitalillja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej. I min blogg coachar jag både mig själv och andra inom ämnet självkänsla och självförtroende. Varmt välkommen in i bloggen. Vill du så får du gärna slänga in en kommentar också. Kram kram

2008-05-04 @ 21:26:15
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com
Postat av: B-b-b-brangz

Hahaha när du glömde andas var fruktanvärt roligt.. eller ja, allt var roligt :D

2008-05-04 @ 22:47:49
URL: http://brangzor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0