My mind is working overtime

Helgen blev inte helt som planerat men jag fäller inga tårar över det. Veckan som passerat har varit jobbig med mycket plugg, men har även innehållit sina höjdpunkter. Har det berömda talet i aulan imorgon och det känns lite jobbigt. Främst för att jag inte är klar med det men även för att jag inte vill hålla det. Blir även stårt att toppa många av de andra i klassens tal. Men man måste ju inte ha det bästa talet såklart. Jag är nöjd om mitt är bra.

Nästa helg är det bal som gäller, vilket betyder att jag måste bli klar med allt som ska fixas. Det mesta är i för sig klart. Jag har en dejt, klänning, skor och kanske smycken. Frisyren är ett problem som ska lösas och även den brännan jag planerat ha vid denna tiden.

image92

Kurri och jag @ Lix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0