Pirruetter i högklackat

Helgen har varit bra. Det började med utgång på fredagen med två favoriter, J och C. Det började hemma hos C och fortsatte på Buddha. Vägen till Buddha var intressant. Små gangster barn som var påfrestande och närgångna, män som försöker sälja öl på bussen, och en busschaufför som svänger hej vilt så man gör pirruetter i högklackad mitt i bussen. Väl inne på buddha var det inte jättekul kanske. Bara ett dansgolv öppet och ganska lamt med folk. Träffa på ett styck Benjamin och ett styck Pontus. Det var trevligt dock. Man började ångra sig att man inte stack till Hipp istället, men när vi gick förbi senare såg där ganska dött ut där med, vilket vi fick konstaterat av Jonne (tre gånger på en dag, shiiit...stalker?). Sen missa vi bussen som vanligt, men 4 min typ och fick vänta en timme extra. Men med trevligt sällskap så fungerar det. Annars bestod denna kväll av dumma sms i överflöd. Sorry.

image93
                                                                           (Hamnade på bild igen haha)

Igår blev det jobb, jobb och jobb. 13-20 befann jag mig på Stortorgets gatukök och lagade mat till hungriga personer. Roligt var när en muslimsk kille blint trodde att jag lurade honom att kebabköttet ej bestod av griskött. Ofta jag ljuger haha. "ey du lurar inte mig vaaa?" Nä dummer.

Dagen består av skolarbeten. Mitt disiplinerande jag (?) har tänkt göra både religionsarbetet och svenskan idag. Opptimist? kanske, det återstå att se.

PUSS

Kommentarer
Postat av: brangz

Haha det var allt annat än dött på hipp! sjuukt mkt folk, ni missade något :D

2008-05-18 @ 17:51:09
Postat av: The unreal Adult

Äsch, de där taskiga smsen gjorde ingenting, bara kul att du hörde av dig ;)

2008-05-19 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0