Summertime

Denna veckans väder har varit underbart för att inte ta i...Detta om man bortser från min förkyldning som vill hålla i sig. Men den är nästan borta nu har jag bestämt. Så idag tog jag mig till skolan efter många dagars ledighet och det var myyyys. Inte lektionerna då utan rasterna såklart. Det blev glasssande, bokstavligt talat. Brillor på huvudet och glass i hand. Sen blev det lite lackning på Curt och lite tidsfördriv på psykologin. Efter det blev det mys i stan med Caroline som jag itne träffat på hundra år. Det blev god fika och provning av ex antal klänningar. KÄR i klänningar. Sen ringde mr T och kom in till stan och fiiiixxxa godsaker=) Lisas fest är nu räddad och planen ska sättas i verket, right LIX?:D Om allt slutar som det ska det vill säga, och inte på gräsmattan höhö. Med ny klänning, high heels och ett glatt leende fixar allt sig. Jag är sjukt PEPP!



                     image91

Kommentarer
Postat av: lixi

lix kicks partyy :D:D

2008-05-09 @ 18:58:20
Postat av: Caroline

mys i stan

2008-05-09 @ 21:47:57
Postat av: kujje

fin bildddd hjärtat!

2008-05-10 @ 10:49:25
Postat av: Anonym

I know hun! Ikväll ska det bli great!:D

2008-05-10 @ 10:50:34
Postat av: Jessicaa

fint linne jag har likadant:U hihihihihihi

2008-05-10 @ 11:41:53
Postat av: joss

Thaaaanx:D men det är ellinors:)

2008-05-10 @ 11:43:25
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0