Vad vore en bal på Hilton, om inte alldeles underbar?

I lördags var det alltså studentbal som stod på shemat. Efter x-antal timmars föreberedelser med hår och klänning(som gick sönder en halvtimme innan jag skulle åka) så stod jag klar i trädgården redo för att bli fottad och snäll syster som jag har blev det många bra bilder. Jag och mina bästa klassvänner hade först uppsamling hemma hos Ivan där vi fick dricka och tilltugg i mängder. Vi började spekulera i hur Ivan är så smal. Det var supertrevligt och mer fina foton blev det. Mycket parbilder också, sååå amerikanskt! Men jag gillar det haha. Jag gick med självaste James Bond, trevligt trevligt.

Sen blev det taxi in till Hilton, som våra kära baldejter stod för. Väl inne på balen blev det mer foto och mingel med champagne. Kvällen blev mycket lyckad med liveband, tal, dans och mys. Love it! Då vår klass inte fick något fint tal av vår mentor tog jag och Madde tag i det talet. Det blev mycket bra haha. Sen tog jag bussen hem ensam i min kalla klänning. Fick en ny "vän" dock. Motvilligt. En tant som stod och snacka med mig i vad som kändes en evighet. Jag ville bara hem och sova då, eller gå tillbaka in på Hilton.

Idag har jag haft mitt sista prov i gymnasiet. Det känns bääst!

Tiden är räknad. 8 dagar!

Love J

image94


  image96

  image95

  image97

Kommentarer
Postat av: - Paula

Åh vad kul! Hoppas att det gick bra :)

2008-05-26 @ 23:02:28
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: blair

"Jag och mina bästa klassvänner.." tack för den...

2008-05-26 @ 23:03:17
URL: http://brangzor.blogspot.com
Postat av: Little J

men vad fan, du är såklart inräknad, men du kom ju inte:(! du och jag = 12 (L)(L)

2008-05-26 @ 23:04:45
URL: http://josefaaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0