6 länder på en månad

Igår jobbade jag inte så länge. Måns kom hem tidigt och då blev jag ledig. Jag åkte in till stan en sväng och köpte lite julklappar. Har ett problem bara. Jag vill ha alla julklappar jag köpt själv.. Jobbigt! Sen kom jag hem och så åkte jag, Jenny och Freddy till Ikea i Belgien. Där köpte jag två kuddar, ljus, fottoramar och svenskt godis. Så nu är det jättefint i mitt rum och igår såg jag på Mamma mia och åt lite svensk godis. Gottigottgott.

Ikväll blir det utgång med tjejerna och imorgon blir det roadtrip till Trier i Tyskland. Jag, Elin, Sarah, Emelie och Anna. Då blir det julmarknad och julklappsinhandling en massa.

Så när veckan är slut har jag varit i tre länder denna veckan. Men denna månaden har jag varit i Sverige, Danmark, Luxemburg, Frankrike, Tyskland och Belgien. Slå det om ni kan!

Lägger upp en bild sen på mitt nya rum!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: karin

åh jag har också varit i Trier, værldens mysigaste julmarknad :D

2008-11-29 @ 09:17:12
Postat av: Mamma Mia

Det låter som om du har det riktigt bra. Själv förflyttar jag ju mig mest mellan Sofielund och hemmet....och hur kul är det...Saknar dig mycket! Kram!!!!

2008-12-01 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0