19 år, nya tider!

Nu har jag fyllt 19 år och  firat det med de bästa tänkbara personerna jag har runt omkring mig. I helgen firade vi Saras 18 årsdag och det var riktigt kul det med. Imorgon ska jag prova på något helt nytt. Jag har slutat på mitt jobb och ska nu ut i den stora världen i det lilla landet Luxemburg. För er som inte vet vad jag ska göra där så ska jag vara au pair i 8 månader. Så nu är väsk(orna) packade men jag har fortfarande inte riktigt insett att jag ska åka. Trots att jag har träffat er alla nu en sista gång innan jag ska åka kan jag inte fatta att det kommer ta så lång tid innan vi ses igen. Madde kommer jag ju inte träffa förren jag kommer hem i juli för vi missar varandra över jul. Er andra får jag i alla fall träffa till jul. Det är jag glad för. Vill ni hälsa på så tveka inte. KOM!

Jag ska uppdatera här i bloggen så ofta jag kan om vad jag gör osv för er som är intresserade :) Ni som inte är det behöver inte läsa såklart! Där är många att sakna men de bästa kommer alltid finnas där ändå, oavsett avstånd.

Nu ska jag sova, ska ju upp om några timmar. Puss och kram alla! (L) LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0