Quantum of solace

Dagarn här nere flyter på. Jag har varit här i tio dagar idag. Det går undan. I förrgår laga jag tacos till familjen och det var mycket omtyckt haha. Igår fick jag prova musslor. Belgiskt specialitet tydligen. Det var faktiskt gott. Har alltid trott att det skulle smaka äckligt men inte!

I helgen måste jag lära mig hur tvättmaskinen fungerar haha. Den ser helt jobbig ut! haha :/

I onsdags var jag och fikade med Maja, ännu en trevlig au pair tjej i Lux. Det blev varm ( vit ) choklad på Italianos. Det var första gången vi träffades faktiskt. Vi hade bara hörts av på resedagboken och på msn. Men det var kul. Alltid roligt att träffa nya människor! Hon tyckte jag likanade Lindsey Lohan (in her early days). Coolt! Men jag måste ju påpeka att jag inte alls är som Lindsey i verkligheten haha.

Igår var jag och Elin på bio och såg nya Bondfilmen. Haha ja jag har väl lite delade meningar om den nu. Jag har hela tiden stöttat den nya filmen men nja den var väl inte sååå bra som den förra lixom. Mycket pang pang och jakt hit och dit. Men det var ändå kul att se den. Lite kul var det när den slutade, då säger både jag och Elin "är den slut" och fattar ingenting haha. Det var fullsatt i biografen iaf och det var tur vi var där i tid för i Luxemburg har de inga numrerade platser utan den som är först i kön får välja först lixom.

Nu sitter jag i min säng och njuter av min sovmorgon. Inget jobb på hela helgen, Skönt!
Ska försöka hitta lite planer för dagen också :) Ha det så bra där hemma! <3





Där uppe bor jag :D

Kommentarer
Postat av: lix

omg! lyxigt värre!

puss fino

2008-11-15 @ 11:56:23
URL: http://lix-mix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0