Uppdatering från Lux

Nu är det helg och det betyder att jag är ledig! Wiii.. Så imorgon ska jag och några goa tjejer jag träffa på friskis igår (ja jag tränade andra dagen i Lux) bila ner till en stad i Frankrike och shoppa. Ska bli mysigt. Skulle egentligen gått ut ikväll med några tjejer med jag är sjukt trött och har huvudvärk så jag skiter i det. Det kommer fler helger. Så jag har sett på en film och sådär. Lagom fredag när man ej är på topp. Är inte van vid att ta hand om ett viljetarkt barn haha.Sen känns det lite jobbit att anpassa sig till en annan familjs liv. Men det är väl något som kommer om nån vecka. Enligt de andra au pairerna jag har träffat så är första veckan jobbigast så  om en vecka känns det kanske bättre. Men ja jag har ju hemlängtan. Men jag ska fixa detta. En dag i taget så vänjer man sig lite till. Idag hittade jag till ankparken men vi glömmde ta med oss bröd att mata dem med. Well nästa gång. När man väl kommer in i det kan man ju träffa de andra au pairerna med barnen så kan de leka och vi snacka. Man blir lite knäpp av att bara umgås med en treåring, men hedda är go så det är inte det. Men man väl gärna skapa sig lite friends här så fort som. Men jag tycker jag har lyckats ganska bra med det. Slut på deppbloggen nu! Här bor två små djur här i hemmet också. En hamster och ett marsvin haha. Och grejen är att båda är två livrädda för mig hahaa. Ofta jag ser farlig ut lixom. Äsh jag tar det inte personligt.

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0